Μας αποχαιρέτησε με δάκρυα στα μάτια, τη χαιρετήσαμε κι εμείς, το φιλοθεάμων κοινό, και απλά πιστέψαμε ότι θα ξεκουραστεί και θα σκεφτεί. Μέχρι που χθες βγήκε ένα δημοσιεύμα από τον ιστότοπο της Χριστίνας Πολίτη η οποία αποκαλύπτει το επόμενο μεγάλο βήμα της Ελένης.
Διαβάστε επίσης: Με δάκρυα αποχαιρετά το κοινό της η Ελένη Μενεγάκη: «Και να γυρίσω κάποτε, δεν θα είμαι η ίδια»
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ελένη Μενεγάκη επιστρέφει με βραδινό show στο κανάλι που έκανε τα πρώτα της βήματα, την πίστεψε και την μετέτρεψε στο μεγαλύτερο τηλεοπτικό brand της Ελλάδας.
Διαβάστε επίσης: Σπάνια στιγμή: Η Ελένη Μενεγάκη «δείχνει» τον Ματέο και τα τέσσερα παιδιά της στις κάμερες
Έτσι λοιπόν, το “φαινόμενο Ελένη” δρομολογείται στον Αντ1 για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν, στη βραδινή ζώνη χωρίς ωστόσο το κανάλι να έχει δώσει άλλες πληροφορίες για την πολυσυζητημένη αυτή συνεργασία.
Εν αναμονή λοιπόν ώσπου το πιο λαμπρό αστέρι της ελληνικής τηλεόρασης να εκπέμψει το σήμα της επιστροφής.





















Google News