Άλλος ένας άνθρωπος -ο τρίτος συνολικά- έχασε τη ζωή του σήμερα, Τετάρτη, από τον νέο κορωνοϊό στη χώρα μας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για μια 75χρονη που νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ και έπασχε από κολπική μαρμαρυγή και σύνδρομο Sjogren.
Έτσι, οι νεκροί από Covid-19 έφτασαν τους 200 στη χώρα μας.
Νωρίτερα, είχαν ανακοινωθεί άλλοι δύο νεκροί: ένας 91χρονος στο ΑΧΕΠΑ και ένας 85χρονος που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο της Μυτιλήνης.
Ο 85χρονος στη Μυτιλήνη είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο στις 14 Ιουλίου, αφού πρώτα είχε πάει στο Κέντρο Υγείας Καλλονής.
Εκτός από τον 85χρονο θετικοί στον κορωνοϊό είχαν βρεθεί ο γιος και ο εγγονός του. Ο γιος του ηλικιωμένου, μάλιστα, από την Τρίτη έχει εισαχθεί για νοσηλεία στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Διαβάστε επίσης:
Alert: Στους 199 οι νεκροί από τον κορωνοϊό – Κατέληξαν δύο ασθενείς σε Μυτιλήνη και ΑΧΕΠΑ
Κορωνοϊός: Τι απάντησε ο Νίκος Χαρδαλιάς για τα «ορφανά» κρούσματα στην Ελλάδα
Κορωνοϊός: Ελπιδοφόρα τα πρώτα αποτελέσματα για το εμβόλιο από την Οξφόρδη





















Google News