Η τελευταία σκηνή του φινάλε στις “Άγριες Μέλισσες” συγκλόνισε πραγματικά. Τη συγκίνηση των τηλεθεατων έκανε ακόμη πιο έντονη το τραγούδι που έπαιξε και οι εκπληκτικοί στίχοι του. Πρόκειται για το “Θεριό” σε μουσική και ερμηνεία του Alex Sid και σε στίχους της Ουρανίας Πατέλλη, το οποίο κυκλοφορεί από την Panik Records. Στην τρομπέτα ακούμε τον Περικλή Αλλιόπη, ενώ στον μπαγλαμά, την κιθάρα και την μαντόλα τον Alex Sid.
Το τραγούδι βγήκε επίσημα στο Youtube το βράδυ της Πέμπτης, κατά τη λήξη του επεισοδίου.
Οι στίχοι έχουν ως εξής:
Πυκνοί οι καπνοί που με κύκλωσαν
Και ποιος να καίγεται άραγε
Όσο καλά κι αν την κλείδωσα
Η πόρτα πάντοτε άνοιγε
Ξεχείλισα
Τη θάλασσα
Πιο πέρα δεν μπορώ
Συγχώρεσε με
Κι οδήγησε με βαθιά
Στο κύμα πρώτα
Και ύστερα στον αφρό
Θεριό μυρίζεις το φόβο μου
Από τα μάτια σε γνώρισα
Στιγμή δεν μ´ άφησες μόνο μου
Ποτέ λοιπόν δε σε σκότωσα
Ποιος είναι ο Alex Sid
Ο Alex Sid, κατά κόσμον Αλέξανδρος Σιδηρόπουλος, είναι ο άνθρωπος πίσω από τα υπέροχα τραγούδια που συνόδευαν τις πιο συγκλονιστικές στιγμές της δραματικής σειράς του ΑΝΤ1 και συνεκδοχικά ο άνθρωπος που συνέβαλε στη δημιουργία μίας άκρως υποβλητικής ατμοσφαιρας.





















Google News