Καλεσμένη στην εκπομπή «After Dark» του Θέμη Γεωργαντά βρέθηκε χθες βράδυ η Εβελίνα Παπούλια, η οποία μεταξύ άλλων αποκάλυψε ένα άγνωστο περιστατικό που συνέβη πριν από πολλά χρόνια, την πρώτη νύχτα του γάμου της.
«Παντρεύτηκα και την ίδια μέρα χώρισα. Το διαλύσαμε επισήμως ένα μήνα μετά, αλλά χώρισα το ίδιο βράδυ. Ήταν φανταστικός ο γάμος. Νομίζω ότι είναι ο ωραιότερος γάμος που θα μπορούσε κάποιος να πάει, που θα μπορούσε κάποιος να ζήσει. Ήταν σε κάστρο στη Σκωτία, ήταν κάτι ονειρεμένο», ανέφερε η ηθοποιός και συνέχισε:
«Μου είπε μια ατάκα το βράδυ και είπα ότι αυτός δεν με έχει καταλάβει, δεν με ξέρει. Τον ήξερα έξι χρόνια. Γι’ αυτό φρίκαρα. Λέω είναι δυνατόν; Πώς μου είπε αυτό το πράγμα; Δεν έχει μάθει τίποτα για μένα; Δεν με ξέρει; Το ίδιο βράδυ είπα τέλος!».
Δείτε το βίντεο:
https://youtu.be/I7viSvM1rs0





















Google News