Αρχική > Featured > 6 tips για να επανέλθουμε σωματικά μετά τα εορταστικά τραπέζια!

6 tips για να επανέλθουμε σωματικά μετά τα εορταστικά τραπέζια!

Εάν δεν καταφέρατε να συγκρατηθείτε την περίοδο των γιορτών στα…τραπέζια μην αγχωθείτε! Το να αγχωθείτε δε θα σας βοηθήσει να επιστρέψετε στο αρχικό σας βάρος. Αντιθέτως θα σας δυσκολέψει.

Για αυτό μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω tips από τον ειδικό προκειμένου να έρθετε σε ισορροπία:

  • Συνεχίστε κανονικά με τα γεύματα σας και τα ενδιάμεσα σνακ προσέχοντας τις ποσότητες και κυρίως αποφεύγοντας το φαγητό που μπορεί να περίσσεψε από το προηγούμενο βράδυ. Το μεσημεριανό και το βραδινό καλό θα ήταν να περιέχουν κοτόπουλο ή ψάρι με σαλάτα ώστε να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός.
  • Ενυδατώστε τον οργανισμό σας όσο περισσότερο μπορείτε για να απομακρύνετε τις τοξίνες. Το έξτρα αλάτι, η ζάχαρη και το αλκοόλ αφυδατώνουν τον οργανισμό.
  • Καταναλώστε δύο μερίδες γαλακτοκομικών για να δώσουν στον οργανισμό την απαιτούμενη ποσότητα ασβεστίου για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού.
  • Πιείτε τρία ποτήρια πράσινο τσάι το οποίο συμβάλλει στην αυξημένη καύση θερμίδων.
  • Καταναλώστε αρκετές μερίδες φρούτων και λαχανικών και τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες.
  • Μην ξεχάσετε την φυσική δραστηριότητα.

*Ευχαριστούμε το site www.somaygies.gr για τις συμβουλές.