Το καλοκαίρι είναι εδώ αλλά εσείς είστε απογοητευμένες, αφού δεν προλάβατε να χάσετε τα περιττά κιλά πριν βγείτε στην παραλία. Οι εξαντλητικές προπονήσεις, η ισορροπημένη διατροφή και ο υγιεινός τρόπος ζωής που ακολοθούσατε τον τελευταίο καιρό φαίνεται ότι δεν είχαν αποτέλεσμα.

Ωστόσο, το λίπος στην κοιλιά είναι αυτό που σας ανησυχεί περισσότερο. Δείτε παρακάτω τις πέντε κυριότερες αιτίες που μπορεί να μην τα καταφέρνετε.

Έχετε έλλειψη από μαγνήσιο

Τα σώματά μας απαιτούν μαγνήσιο για περισσότερες από 300 χημικές αντιδράσεις, συμπεριλαμβανομένης της διατήρησης σταθερού καρδιακού ρυθμού και ρύθμισης των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Εκτός από τα οφέλη για την υγεία, αυτό το θρεπτικό συστατικό μπορεί επίσης να βοηθήσει στην απώλεια βάρους και λίπους στην κοιλιά.

Τι να κάνετε: Τρώτε περισσότερα πλούσια σε μαγνήσιο τρόφιμα, όπως τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα φασόλια και τα καρύδια ή μιλήστε με το γιατρό σας για τη λήψη συμπληρώματος.

Κάνετε λάθος προπόνηση


Ένα 45λεπτο τρέξιμο με σταθερό ρυθμό μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος στην αρχή, αλλά σύντομα ο μεταβολισμός σας θα προσαρμοστεί και θα σταματήσετε να καίτε θερμίδες από τη στιγμή που θα κατεβείτε από τον διάδρομο. Ένας καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς; Η προπόνηση με βάρη.

Τι να κάνετε: Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα με κάθε είδους άσκηση, όπως τρέξιμο, κολύμπι, ποδηλασία ή κωπηλασία, καθώς και ασκήσεις σωματικής δύναμης.

Δεν κοιμάστε αρκετά

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες ειδικά αν προσπαθείτε να χάσετε λίπος. Οι γυναίκες που κοιμόντουσαν πέντε ή λιγότερες ώρες κάθε βράδυ είχαν 32% περισσότερες πιθανότητες να πάρουν κιλά σε διάστημα 16 ετών. Επιπλέον, όταν οι γυναίκες είχαν τέσσερις ώρες ύπνου αντί για οκτώ, κατανάλωναν περισσότερες από 300 επιπλέον θερμίδες την ημέρα, κυρίως από λιπαρά τρόφιμα. Γιατί; Ο μειωμένος ύπνος προκαλεί αύξηση της ορμόνης που ονομάζεται γκρελίνη και η οποία διεγείρει την όρεξη.

Τι να κάνετε: Οι ειδικοί συνιστούν 7-9 ώρες ύπνου τη νύχτα. Για να εξασφαλίσετε την ποιότητα του ύπνου, αφαιρέστε τις ηλεκτρικές συσκευές από την κρεβατοκάμαρα. Κρατήστε το δωμάτιό σας δροσερό, αποφύγετε την καφεΐνη μετά το δείπνο και προσπαθήστε να διατηρήσετε το ίδιο πρόγραμμα ύπνου.

Η διατροφή σας είναι γεμάτη αλάτι

Αν έχετε αισθανθεί ποτέ φουσκωμένη μετά από ένα αλμυρό γεύμα, σίγουρα δεν είναι στο μυαλό σας! Το υπερβολικό αλάτι αναγκάζει το νερό να μετακινηθεί από την κυκλοφορία του αίματος στο δέρμα σας. Ακόμα κι αν δεν ρίχνετε αλάτι στο φαγητό σας, πιθανότατα να παίρνετε περισσότερο νάτριο από ό,τι χρειάζεστε μέσω άλλων πηγών, όπως τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα, τα dressings σαλάτας, ακόμα και ορισμένα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το τυρί cottage.

Τι να κάνετε: Αποφύγετε να ρίχνετε αλάτι στα γεύματά σας. Αντ’ αυτού, ενισχύστε τη γεύση με μπαχαρικά και βότανα, πολλά από τα οποία έχουν και οφέλη για την υγεία. Δοκιμάστε το μαγείρεμα με μυρωδικά όπως η κανέλα, το κύμινο, ο βασιλικός, ς μαϊντανός και το δενδρολίβανο.

Πίνετε πολύ αλκοόλ

Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι το αλκοόλ μπορεί να αυξήσει την όρεξη και την πρόσληψη τροφής, ενώ υπάρχουν ορισμένοι τύποι αλκοόλ που συνδέονται αποκλειστικά με το λίπος της κοιλιάς.

Τι να κάνετε: Είναι καλό να απολαμβάνετε ένα ποτήρι κρασί κάθε τόσο μαζί με το γεύμα σας. Αποφύγετε την κατανάλωση σόδας και ζαχαρούχων ποτών. Τα καλά νέα για όσους αναρωτιούνται πώς να χάσουν το λίπος της κοιλιάς; Δεν υπάρχει λόγος να κόψετε το αλκοόλ εντελώς. Σύμφωνα με έρευνες, οι γυναίκες με κανονικό βάρος που κατανάλωναν μικρή ή μέτρια ποσότητα αλκοόλ, έπαιρναν λιγότερες θερμίδες και διέτρεχαν μικρότερο κίνδυνο παχυσαρκίας κατά τη διάρκεια σχεδόν 13 ετών παρακολούθησης -ακόμα κι από εκείνες που δεν έπιναν καθόλου.

από Μαρία Ιωαννάτου