Αρχική > Featured > 5 λόγοι για να μη χάσετε τις απολαυστικές «Ερωτικές Καρτ Ποστάλ από την Ελλάδα» διά χειρός Λένας Κιτσοπούλου

5 λόγοι για να μη χάσετε τις απολαυστικές «Ερωτικές Καρτ Ποστάλ από την Ελλάδα» διά χειρός Λένας Κιτσοπούλου

Ένα καυστικό «αντι-αφιέρωμα» στο ελληνικό καλοκαίρι ή αλλιώς μία ακομπλεξάριστη καλοκαιρινή ερωτική σάτιρα με μπόλικη αποδόμηση, γέλιο, αλλά και προβληματισμό. Κάπως έτσι θα μπορούσε να περιγραφεί η παράσταση «Ερωτικές Καρτ Ποστάλ από την Ελλάδα» που παρουσιάζεται στη Μικρή Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση.

Με αφορμή τις καρτ ποστάλ της δεκαετίας του ‘70 και του ‘80 ο Ανέστης Αζάς και η Λένα Κιτσοπούλου στήνουν μία απολαυστική σπονδυλωτή μουσική σάτιρα που θα σας κάνει να χαμογελάσετε – αν όχι να ξεκαρδιστείτε – τη δύσκολη αυτή περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού.  Σημειώστε πως η παράσταση παρουσιάζεται με ανανεωμένο υλικό που πρόσφερε η νέα συνθήκη ζωής από τον Μάρτιο και μετά, καθώς τότε, 5 μέρες πριν από την πρεμιέρα της και εξαιτίας του lockdown, ακυρώθηκε.

©Pinelopi-Gerasimo
To infowoman παρακολούθησε την παράσταση και σας τη συστήνει ανεπιφύλακτα για τους εξής λόγους:
  • Η παράσταση αποτελεί μία αλλόκοτη μείξη στοιχείων και πραγμάτων που μόνο μία συγγραφική πένα, όπως αυτή της Λένας Κιτσοπούλου, θα μπορούσε να συνδυάσει και να συνταιριάξει τόσο καλά. Από τον κορωνοϊό μέχρι το μεταναστευτικό και το εκπαιδευτικό και από τους ανέμελους καλοκαιρινούς έρωτες, τα αθάνατα ελληνικά καμάκια των ’70s και των ’80s και τα ξέφρενα μεθύσια στα κυκλαδίτικα νησιά μέχρι τις κάθε είδους παθογένειες του ελληνικού λαού και τον ψυχαναγκασμό του καλοκαιριού που μας επιτάσσει να πάμε διακοπές.
  • Στην παράσταση κυριολεκτικά και μεταφορικά τίποτα δε μένει όρθιο. Όλα εκτίθενται υπό το φως του καυτού ελληνικού ήλιου και βουτηγμένα μέσα στον άκρατο ελληνικό σουρεαλισμό διαρρηγνύονται πλήρως. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως οι ήρωες θυμούνται τα καλοκαίρια της εφηβείας τους, μιλούν για τους καλοκαιρινούς τους έρωτες αναλύοντας ακόμη και τις λεπτομέρειες της σεξουαλικής τους ζωής, ξαπλώνουν στην ξαπλώστρα, παίζουν ρακέτες ανέμελα στην άμμο, τραγουδούν, ραπάρουν και στο τέλος πνίγονται σε μία εθνική φαντασίωση προσπαθώντας να γυρίσουν ένα διαφημιστικό σποτ του ΕΟΤ. Και την ίδια ακριβώς στιγμή ζουν στους ρυθμούς του κορωνοϊού παραδίδοντας μαθήματα επιβίωσης εν έτει 2020. Πάντα με τη συνοδεία των κλασικών ελληνικών κλισέ: ενός φραπέ και της μουσικής υπόκρουσης γνωστών ελληνικών, αλλά και ξένων τραγουδιών της… ακρογιαλιάς.

    ©Pinelopi-Gerasimo
  • Η σκηνοθετική καθοδήγηση του Ανέστη Αζά ήταν υποδειγματική, καθώς κατάφερε να συγκρατήσει τις εκρηκτικές προσωπικότητες των πρωταγωνιστών του και να τις συντονίσει τόσο καλά, ώστε να επέλθει η τελική κορύφωση.
  • Η Λένα Κιτσοπούλου, ο Κώστας Κουτσολέλος, η Ιωάννα Μαυρέα και ο Γιώργος Βουρδαμής δίνουν τους καλύτερούς τους εαυτούς και ο καθένας χωριστά έβγαλε επί σκηνής μία ξεχωριστή πτυχή του νεοέλληνα. Μοναδική για άλλη μια φορά η Λένα Κιτσοπούλου μάς χάρισε έναν από τους πιο απολαυστικούς προσωπικούς μονολόγους των τελευταίων χρόνων, εκπληκτικός ο Κώστας Κουτσολέλος που ισορρόπησε στις εύθραυστες ισορροπίες του ρόλου του και ιδιαίτερα στη σκηνή που μας ανέλυσε τον έρωτά του με το… Κατερινάκι, απολαυστική η Ιωάννα Μαυρέα στις ψυχολογικές συμβουλές που δίνει για τους εν καταθλίψει ταξιδιώτες που σιχαίνονται το καλοκαίρι και εκρηκτικός ο Γιώργος Βουρδαμής στα τραγούδια του, αλλά και στον υβριστικό μονόλογό του προς τον μουσικό της παράστασης Gary Salomon – έναν μονόλογο γεμάτο δεκάδες άγνωστες υβρεολογίες που ξεστόμισε με περίσσια ευφράδεια και ευκολία.
  • Συμπέρασμα; Είτε ανήκετε στο κλαμπ των φανατικών ακολούθων της Λένας Κιτσοπούλου είτε όχι, σπεύσατε και παρακολουθήστε την παράσταση αυτή. Είναι μία όαση δροσιάς μέσα στο βαρύ και σκοτεινό αυτό κλίμα του κορωνοϊού. Προσοχή μόνο. Η παράσταση είναι αυστηρώς ακατάλληλη, καθώς περιέχει προκλητικές σκηνές και ακατάλληλη φρασεολογία.