Οι περισσότερες από εμάς θέλουμε να είμαστε αδύνατες, αλλά οι δίαιτες που ακολουθήσαμε κατά καιρούς ήταν βασανιστικές και τα αποτελέσματά τους εξαφανίστηκαν πολύ γρήγορα, αφότου επιστρέψαμε στη συνηθισμένη διατροφή μας. Εκτός αυτού, με το ρυθμό της ζωής μας και όλη τη δουλειά που έχουμε να φέρουμε εις πέρας δεν μπορούμε να σκεφτούμε τη γυμναστική.



Μην απογοητεύεστε! Παρακάτω θα δείτε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε μερικά κιλά χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, δίαιτες και γυμναστική.

1. Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό

Γνωρίζετε ότι το νερό είναι πολύτιμο, αλλά ποτέ δεν είχατε σκεφτεί πόσο χρήσιμο μπορεί να είναι για το μεταβολισμό σας εάν το πίνετε την κατάλληλη στιγμή. Είναι καλύτερα να πίνετε 1-2 ποτήρια νερό 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα. Με αυτόν τον τρόπο το στομάχι σας θα γεμίσει εν μέρει, βοηθώντας σας να τρώτε λιγότερο. Αυτός ο τρόπος ενυδάτωσης θα μειώσει επίσης την έντονη επιθυμία σας για γλυκό και θα σας κρατήσει μακριά από το ψυγείο.

2. Προσέξτε τη διατροφή σας


Κάνετε το γεύμα σας μια μικρή ιεροτελεστία. Δεν θα χρειαστεί πολύς χρόνος. Καθίστε στο τραπέζι, μην βιαστείτε, μην προσπαθήσετε να κάνετε πολλά πράγματα μαζί, μην σκέφτεστε τα προβλήματά σας, μην παρακολουθείτε τηλεόραση ή μιλάτε στο τηλέφωνο. Είσαι μόνο εσύ και το φαγητό σου! Αυτό θα σας βοηθήσει να απολαύσετε το γεύμα σας και να τρώτε πολύ λιγότερο. Φάτε όσο πιο αργά μπορείτε.

3. Κοιμηθείτε σε κατάλληλη θερμοκρασία

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να απενεργοποιήσετε το καλοριφέρ ή να ανοίξετε το παράθυρο. Ο ύπνος σε θερμοκρασία 19°C βοηθά το σώμα να απαλλαγεί από τις θερμίδες, καθώς καίει το λίπος για να διατηρήσει τη θερμοκρασία του.

4. Βουρτσίστε τα δόντια σας

Είμαστε βέβαιοι ότι το κάνετε τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα, οπότε δεν θα είναι δύσκολο για εσάς. Προσπαθήστε να βουρτσίζετε τα δόντια σας μετά από κάθε γεύμα. Αυτό θα σας εμποδίσει να φάτε μια ακόμη μερίδα φαγητού επειδή τα τρόφιμα δεν είναι πολύ νόστιμα όταν έχετε τη γεύση της μέντας στο στόμα κι έπειτα, επειδή είμαστε πολύ τεμπέλες για να βουρτσίζουμε τα δόντια μας πολλές φορές μετά από κάθε γεύμα, σωστά;

5. Γελάστε!

Βάζουμε στοίχημα ότι σας αρέσουν οι κωμωδίες! Σύμφωνα με μελέτες, όταν γελάμε, αυξάνεται κατά 20% η ενέργεια που καταναλώνουμε. Εκτός αυτού, το γέλιο κάνει τους κοιλιακούς μυς να λειτουργούν καλύτερα. Ποια είναι η αγαπημένη σας κωμωδία; Δείτε τη και ξεκινήστε την άσκηση!

από Μαρία Ιωαννάτου