Όλες έχουμε βρεθεί κάποια στιγμή σε αυτή την κατάσταση: κομμένη αναπνοή, πόδια που τρέμουν και τέρμα το γυμναστήριο! Και αυτό γίνεται τις περισσότερες φορές επειδή δεν βλέπουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε.




Ή τουλάχιστον επειδή δεν βλέπουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε τη στιγμή που τα θέλουμε.

Τι συμβαίνει, όμως, και καθυστερεί η πρόοδός μας;

Σύμφωνα με τον Austin Lopez, personal trainer πολλών διασημοτήτων, το λάθος που κάνουμε είναι ότι δεν προσπαθούμε σκληρά!

“Πρέπει να πιέζεις τον εαυτό σου περισσότερο γιατί το σώμα προσαρμόζεται σε ό,τι του δίνεις. Αν θέλεις να τα καταφέρεις πρέπει να αλλάζεις το πρόγραμμά σου συχνά, αλλά όχι τυφλά! Υπάρχουν 3 βασικά πράγματα που πρέπει να σκεφτείς για να έχει η άσκησή σου καλύτερα αποτελέσματα”:

  1. Συχνότητα και χρόνος: Δεν είναι απαραίτητο να θυσιάσεις τα αγαπημένα σου προγράμματα ή την ώρα σου στο διάδρομο. “Προσπάθησε να κάνεις περισσότερα από όσα κάνεις. Για παράδειγμα, αν ακολουθείς TRX πρόγραμμα αντί για 45 λεπτά κάνε το μια ώρα! Ακόμα και 10 λεπτά παραπάνω άσκησης θα βοηθήσουν”, συμβουλεύει ο  Austin Lopez!
  2. Ταχύτητα: Όταν πρόκειται για ασκήσεις cardio, όπως τρέξιμο ή spinning αντί να βελτιώσεις το χρόνο και τη συχνότητα αύξησε την ταχύτητα. Έτσι και γρηγορότερα αποτελέσματα θα δεις και κιλά θα χάσεις ευκολότερα!
  3. Βάρη: Την επόμενη φορά που θα προπονείσαι με βάρη προσπάθησε να σηκώσεις κάτι περισσότερο. Μπορεί να εκπλαγείς με τα όσα θα κάνεις. Κι αν το μεγαλύτερο βάρος μοιάζει αρκετά δύσκολο, ξεκίνησε με λιγότερες επαναλήψεις. “Με το να σηκώνεις περισσότερα βάρη γυμνάζεις τους μυς σου και τους δυναμώνεις περισσότερο”.

Πώς θα συνδυάσεις σωστά τα παραπάνω:

Αν πιστεύεις ότι έχεις φτάσει σε αδιέξοδο τώρα είναι η καλύτερη ώρα για να ανανωθείς. Και ενώ η συμβουλή του Austin Lopez παραμένει η “όσο πιο δυνατά τόσο καλύτερα” τονίζει ότι όλα έχουν σχέση με τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. “Σίγουρα θέλεις να δεις αποτελέσματα, αλλά δεν πρέπει να πιέσεις τον εαυτό σου και να φτάσεις στο άλλο άκρο. Αν νιώθεις ότι “καίγεσαι”, ζαλίζεσαι ή εξαντλείσαι καλύτερα να μειώσεις την ένταση. Σκοπός δεν είναι να καταστρέψεις το σώμα σου”, διευκρινίζει ο personal trainer!

Ο καλύτερος τρόπος για να τα καταφέρεις είναι να συγκεντρώνεσαι σε ένα πράγμα τη φορά. Έτσι και τραυματισμούς αποφεύγεις και τα όριά σου αντιλαμβάνεσαι καλύτερα!

3 σε 1: Ο συνδυασμός αυτών των ασκήσεων θα σου χαρίσει γυμνασμένους κοιλιακούς, πόδια, χέρια και κορμό

Αληθινή ιστορία: «Έχασα 30 κιλά και τα κράτησα μακριά κάνοντας τα παρακάτω»

Πώς θα κάψουμε το περιττό λίπος – Δείτε το ιδανικό πρόγραμμα διατροφής

από sstrempa