Αρχική > Fitness > 3 ασκήσεις για να γυμνάσεις την πλάτη και τα χέρια σου!

3 ασκήσεις για να γυμνάσεις την πλάτη και τα χέρια σου!

woman-flexing-arm-musclesΑκόμα και τώρα το χειμώνα, τα καλογυμνασμένα σώματα διακρίνονται και μέσα από τα ζεστά ρούχα. Είναι πολύ ωραίο το θέαμα μιας τέτεοιας παρουσίας, που δεν περνά ποτέ απαρατήρητη. Σας προτείνουμε λοιπόν εύκολες ασκήσεις που όλες μας μπορούμε να κάνουμε και οι οποίες θα μας βοηθήσουν να φοράμε άνετε τα εφαρμοστά μας ρούχα!

1. Με λυγισμένα τα γόντα, σφιγμένη κοιλιά, χέρια τεντωμένα σε έκταση, παλάμες μπουνιά, κάνουμε κύκλους προς τα μέσα και προς τα έξω (3 σετ των 8 επαναλήψεων).

2. Στην ίδια θέση, με τα χέρια στην πρόταση, κάνουμε μικρούς κύκλους προς τα μέσα και προς τα έξω (3 σετ των 8 επαναλήψεων)

3.Χωρίς να αλλάξουμε θέση, με τις παλάμες καλά τεντωμένες και χέρια στην έκταση, κλείνουμε μπροστά από το στήθος και ξανανοίγουμε τα χέρια , αλλάζοντας τη φορά που κοιτάνε οι παλάμες (3 σετ των 8 επαναλήψεων).

Καλή προπόνηση και μην ξεχνάτε να έχετε ίσια την πλάτη σας, γιατί έτσι δείχνετε πιο γυμνασμένη!