Αρχική > Featured > 10 εναλλακτικοί τρόποι για να γεμίσετε ενέργεια χωρίς… καφεϊνη!
10-%ce%b5%ce%bd%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%ba%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%af-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%b3%ce%b5%ce%bc%ce%af%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%b50

10 εναλλακτικοί τρόποι για να γεμίσετε ενέργεια χωρίς… καφεϊνη!

Για μερικούς από εμάς, η καφεϊνη είναι απαραίτητη ακόμη και για να ανοίξουμε τα μάτια μας. Ή μάλλον νομίζουμε πως μας είναι απαραίτητη. Προσωπικά, ενώ πίστευα πως δε θα μπορούσα να λειτουργήσω χωρίς καφέ, όταν έμεινα έγκυος είδα πως τελικά όχι μόνο μπορώ, αλλά ήμουν ως είμαι και πολύ καλύτερα! Ίσως τότε η χαρά της εγκυμοσύνης, με ώθησε να κόψω πολύ εύκολα την κατανάλωσή της καφεϊνης και να μη δώσω καν σημασία στο στερητικό σύνδρομο, ίσως πάλι να μην βίωσα καν στερητικό σύνδρομο. Δεν ξέρω, σήμερα πάντως, επιλέγω να πιω καφέ για τη γεύση, κι όχι για την ενέργεια που μου δίνει.

Αν κι εσείς θέλετε να απαλλαγείτε από αυτόν τον καθημερινό….βραχνά της καφεϊνης, να ξέρετε πως τρόποι υπάρχουν για να γεμίσετε ενέργεια και χωρίς αυτήν.

Ιδού 10 από αυτοί!

Ξύπνησες; Βάλε μουσική!

Δεν υπάρχει καλύτερη πηγή ενέργειας από την κίνηση. Γι΄αυτό βάλε ξυπνητήρι με την αγαπημένη σου μουσική ή τον αγαπημένο σου ραδιοφωνικό σταθμό και σήκω! Αν δε θες να λικνιστείς στους ρυθμούς της, επιχείρησε να τραγουδήσεις!

Σήκω και βγες μία σύντομη βόλτα για περπάτημα ή βγάλε το κατοικίδιο σου!

Φόρεσε κάτι πρόχειρο και πήγαινε μία βόλτα σύντομη, ή αν έχεις κατοικίδιο ζωάκι, βγείτε μαζί. Ο φρέσκος αέρας είναι 1000 φορές προτιμότερος από την καφεΐνη, καθώς οξυγονώνονται τα κύτταρά σου! Όταν επιστρέψεις σπίτι, μετά την επαφή με το έξω (ή αν έχεις κάποιο πάρκο κοντά ακόμη καλύτερα), θα αισθάνεσαι ήρεμη, προσγειωμένη και ικανοποιημένη, κάτι που θα σε κάνει πιο αποδοτική, πιο συγκεντρωμένη και πιο…παρούσα στη δουλειά σου.

Φάε μία… τσίχλα

Πρόσφατη βρετανική μελέτη αναφέρει πως η τσίχλα μπορεί να ενισχύσει την εγρήγορσή σου, την προσοχή, ακόμη και τη διάθεσή σου. Η μάσηση τσίχλας αυξάνει τους καρδιακούς σου παλμούς και τα επίπεδα της κορτιζόλης, που και τα δύο σχετίζονται με την ενεργητικότητα.

Εμπλούτισε τη διατροφή σου με τροφές ολικής αλέσεως

Προσπάθησε να συνδυάσεις το «κόψιμο» της καφεΐνης με μία γενικότερα πιο ισσοροπημένη διατροφή. Επίλεξε να καταναλώσεις λιγότερο κόκκινο κρέας, γλυκά, αλκοόλ και περισσότερο ψάρι και τρόφιμα ολικής αλέσεως.

Βάλε στη διατροφή σου κάσιους, αμύγδαλα και φουντούκια

Με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και μαγνήσιο, μέταλλο που παίζει σημαντικό ρόλο στη μετατροπή σακχάρου σε ενέργεια, τα κάσιους, τα αμύγδαλα και τα φουντούκια μπορούν γρήγορα να σας χαρίσουν την ενέργεια που χρειάζεστε.

Δώσε βάση στους υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες αποτελούν κύρια πηγή καυσίμου για τον οργανισμό, ενώ παράλληλα αυξάνουν τα επίπεδα της σεροτονίνης, νευροδιαβιβαστή που σε υψηλά επίπεδα μας κάνει να αισθανόμαστε καλά. Προσοχή ωστόσο! Εννοούμε τους λεγόμενους έξυπνους υδατάνθρακες που υπάρχουν στο ψωμί ολικής άλεσης, το καστανό ρύζι, τα μακαρόνια ολικής άλεσης, τα δημητριακά κλπ. Και όχι στις τούρτες. Και αυτό γιατί το σώμα απορροφά την ολική άλεση πιο αργά και κρατά το σάκχαρο του σώματος σταθερό, όπως και τα επίπεδα ενέργειά σας –κάτι που δεν συμβαίνει με τα γλυκά.

Πιες άφθονο νερό!

Το θαυματουργό νερό, πέρα από τα τόσα καλά που μας προσφέρει, συμβάλλει και στην αύξηση των επιπέδων της ενέργειας.

Χρησιμοποίησε το ποδήλατο στις μετακινήσεις σου

Αν η απόσταση σου το επιτρέπει, μπορείς να προτιμήσεις το ποδήλατο ή το ηλεκτρικό πατίνι ως το μεταφορικο σου μέσο για τη δουλειά. Οι ενδορφίνες που θα απελευθερωθούν χάρη στην άσκηση θα σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι το πρωί. Μάλιστα, με αυτόν τον τρόπο θα μειώσεις την κατανάλωση καφέ και τον αντικαταστήσεις με περισσότερο νερό.

Προσπάθησε να διαχειριστείς τα άγχη σου

Τα αυξημένα επίπεδα του στρες και τα, κατά συνέπεια, συναισθήματα που αυτά μας προκαλούν απορροφούν μεγάλες ποσότητες ενέργειας. Η συζήτηση με ένα φίλο, ένας περίπατος στην γειτονιά ή μισή ώρα καθημερινής άσκησης μπορούν να βοηθήσουν σε αυτό.

Μείωσε το κάπνισμα όσο μπορείς!

Πολλοί είναι αυτοί που έχουν συνδυάσει τον καφέ με το τσιγάρο. Συνεπώς, αν μειώσετε το κάπνισμα, θα μειωθεί και η επιθυμία σας για καφέ…

10-%ce%b5%ce%bd%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%ba%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%af-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%b3%ce%b5%ce%bc%ce%af%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%b50 10-%ce%b5%ce%bd%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%ba%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%af-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%b3%ce%b5%ce%bc%ce%af%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%b52

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του 10-%ce%b5%ce%bd%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%ba%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%af-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%b3%ce%b5%ce%bc%ce%af%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%b54