Πώς ο Jamie Oliver έχασε 12 κιλά; – Οι 2 αλλαγές στη διατροφή του που τον βοήθησαν

πώς-ο-jamie-oliver-έχασε-12-κιλά-οι-2-αλλαγές-στη-δι

Ο Jamie Oliver είναι διάσημος σεφ και ξέρει τα μυστικά της κουζίνας καλύτερα από τον καθένα. Τώρα μας αποκαλύπτει τις αλλαγές που έκανε στη διατροφή του και κατάφερε να χάσει 12 ολόκληρα κιλά.

Πηγή καλών λιπαρών

Μια κίνηση πολύ καίρια, που τον βοήθησε να χάσει κιλά, ακολουθώντας και μια εντελώς υγιενή διατροφή μάς αποκαλύπτει ο διάσημος σεφ. Αντικατέστησε για ένα διάστημα το κρέας με καρύδια για να παίρνει καλά λιπαρά και πρωτεΐνες. Τα καρύδια περιέχουν υγιή λίπη, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες και έτσι τον κρατούσαν χορτάτο για ώρα. Αρκεί να υπάρχει μέτρο στην ποσότητα, τόνισε.

Διατροφή χωρίς αλκοόλ

Η δεύτερη σημαντική αλλαγή που έκανε ο διάσημος σεφ αφορά το αλκοόλ, το οποίο έκοψε τελείως κατά την περίοδο που έκανε διατροφή. Πράγματι, ακόμη και η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να αυξήσει την καθημερινή μας θερμιδική πρόσληψη μέχρι και 400 θερμίδες.

Εμείς μπορούμε να ζητήσουμε τη γνώμη ενός διαιτολόγου και να προχωρήσουμε σε μικρές αλλαγές που θα αλλάξουν το σώμα μας προς το καλύτερο.

Σχετικά Άρθρα
5-tips-%ce%b5%ce%bd%cf%8c%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%bf%cf%85-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b7%ce%bd-%cf%80%ce%ac%cf%81%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%ba%ce%b90
5 tips ενός διαιτολόγου για να μην πάρετε κιλά το Πάσχα
%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%b1-%ce%b3%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b9-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b2%ce%b9%cf%8e%cf%83%ce%b9%ce%bc%ce%b7-%ce%b40
Παγκόσμια Ημέρα Γης: Τι είναι βιώσιμη διατροφή και πώς θα συμβάλλουμε στη μείωση της σπατάλης του φαγητού;
%ce%b2%ce%b9%cf%84%ce%b1%ce%bc%ce%af%ce%bd%ce%b7-d-10-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%88%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%b10
Βιταμίνη D: 10 τρόποι για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας
%cf%84%ce%b1%cf%87%ce%af%ce%bd%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b5%cf%82-%ce%b8%ce%b5%cf%81%ce%bc%ce%af%ce%b4%ce%b5%cf%82-%ce%ad%cf%87%ce%b5%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%ce%b50
Ταχίνι: Πόσες θερμίδες έχει και γιατί είναι τόσο ωφέλιμο;
%cf%84%ce%b9-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%bc%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b4%ce%af%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%b1-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b1-%ce%b40
Τι είναι η διαλειμματική δίαιτα; Πόσα διαφορετικά μοντέλα έχει; Για ποιους είναι αποτελεσματική;
%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%ce%b7-%cf%83%cf%89%cf%83%cf%84%ce%ae-%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%be%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bd%ce%bf%cf%83%ce%bf0
Κατά πόσο η σωστή υποστήριξη του ανοσοποιητικού μάς κάνει άτρωτους;

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του