rss twitter facebook
Athens

17/08/2017
Mostly sunny
33°C
18/08/2017
Mostly sunny
33°C
 
Thessaloniki

17/08/2017
Partly sunny with thundershowers
33°C
18/08/2017
Mostly sunny
34°C
 

Υγεία και θετική ψυχολογία: Ποια τρόφιμα μας φτιάχνουν τη διάθεση;

 

1

Η διάθεσή μας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, αυτό είναι αλήθεια!

Πως μπορούμε μέσα από αλλαγές στις διατροφικές μας συνήθειες, να την επηρεάσουμε θετικά; Το χειμώνα –περισσότερο από άλλες εποχές- η διάθεσή μας πέφτει ελαφρά και κάτι πρέπει να κάνουμε για αυτό.

 

Τι λένε οι έρευνες;

Τα φρούτα και τα λαχανικά που προσθέτουμε στη διατροφή μας τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες, είναι εν μέρει υπεύθυνα για την βελτίωση της διάθεσής μας. Μάλιστα όπως ανακάλυψαν οι ερευνητές, με κάθε έξτρα μερίδα φρούτων και λαχανικών που πρόσθεταν οι εθελοντές σε ημερήσια βάση στη διατροφή τους φτάνοντας σταδιακά τις 8 μερίδες την ημέρα, αυξανόταν το επίπεδο της ευτυχίας που ένιωθαν ανεξάρτητα από οτιδήποτε άλλο συνέβαινε στη ζωή τους!

Αυτό οφείλεται στα αντιοξειδωτικά που περιέχουν και ιδίως στα καροτενοειδή – μία ομάδα συστατικών που προσδίδουν σε φρούτα και λαχανικά το χαρακτηριστικό κίτρινο και πορτοκαλί χρώμα τους.

Επιπλέον, τα καροτενοειδή καταπολεμούν τις καρδιακές παθήσεις. Σε έρευνα σε δείγμα 1.300 ηλικιωμένων, εκείνοι που κατανάλωσαν τροφές πλούσιες σε καροτενοειδή εμφάνισαν 50% μικρότερη πιθανότητα καρδιακής πάθησης και 75% μικρότερη πιθανότητα καρδιακής προσβολής.

 

Ποιες είναι οι ιδανικές τροφές;

– βερίκοκο

– μπρόκολο

– πεπόνι

– καλαμπόκι

– πορτοκάλι

– παπάγια

– τομάτα

– μάνγκο

– κολοκύθα

– καρότο

– γλυκοπατάτα

– πράσινα, φυλλώδη λαχανικά (π.χ. σπανάκι, λαχανίδα)

– τομάτα

– δαμάσκηνο

– μπιζέλια

– μανταρίνι

– κόκκινη, κίτρινη και πορτοκαλί πιπεριά

– λαχανάκια Βρυξελλών

Γράψτε το σχόλιό σας.
* Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας με ελληνικούς χαρακτήρες, πεζά (μικρά γράμματα).