rss twitter facebook
Athens

21/11/2017
Mostly sunny
13°C
22/11/2017
Mostly sunny
16°C
 
Thessaloniki

21/11/2017
Mostly sunny
12°C
22/11/2017
Mostly sunny
14°C
 

Τι πρέπει να «κόψεις» για να χάσεις βάρος!

 

Αν έχετε βρεθεί ποτέ στην ανάγκη απώλειας κιλών σίγουρα ξέρετε ότι δεν είναι εύκολη διαδικασία.

Μακάρι το να χάσουμε κιλά να ήταν τόσο εύκολο όσο το να πάρουμε, αλλά τα πράγματα δεν είναι έτσι.

Έχετε λοιπόν καταφέρει να ξεφορτωθείτε τα πρώτα κιλά και θέλετε να διατηρήσετε το βάρος.

Τι θα κάνετε για να τα καταφέρετε;

Υπάρχουν 5 πράγματα που πρέπει να «κόψετε» για να πετύχετε το στόχο σας!

  1. Κακός ύπνος

    Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικό κομμάτι της καλής μας υγείας. Και σίγουρα παίζει ρόλο και στην διατήρηση των κιλών μας! Οι περισσότεροι γιατροί προτείνουν να κοιμάστε ένα 8ωρο την ημέρα, γιατί ο επαρκής ύπνος μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης (ορμόνης του άγχους), η οποία μας οδηγεί στην ανθυγιεινή διατροφη!

  2. Επεξεργασμένη ζάχαρη

    Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η υπερβολική κατανάλωσή της οδηγεί σε πολλά προβλήματα υγείας. Διαβήτης και παχυσαρκία είναι δυο από τα πιο σοβαρά. Αντί να ψάχνετε για μπισκότα και σοκολάτες, συστήνουν διατροφολόγοι, προτιμήστε προϊόντα ολικής άλεσης τα οποία θα σας χορτάσουν, θα σας γεμίσουν ενέργεια και θα κρατήσουν τα κιλά γύρω από την μέση σε φυσιολογικά επίπεδα!

  3. Τηγανιτά

    Μειώστε όσο γίνεται την κατανάλωσή τους. Το μόνο που σας προσφέρουν είναι παραπάνω θερμίδες. Η διατροφική τους αξία είναι σχεδόν μηδαμινή, ενώ συμβάλλουν και στην άυξηση του λίπους γύρω από την κοιλιά. «Δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να φάτε λουκουμάδες αν βρεθούν μπροστά σας, αλλά καλό είναι να προσέχετε την ποσότητα», προτείνουν οι περισσότεροι διατροφολόγοι!

  4. Να μην τρώτε πρωινό

    Αυτό πρέπει να σταματήσει! Χρόνια τώρα ακούμε ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Είναι μια μεγάλη αλήθεια, καθώς γεμίζουμε έτσι τις μπαταρίες μας! Επιπλέον, όπως αναφέρεται σε χιλιάδες έρευνες και όπως υποστηρίζουν οι περισσότεροι γιατροί: «Η κατανάλωση πρωινού καταπολεμά τις λιγούρες αργότερα και βοηθά στο να κάνουμε καλύτερες επιλογές φαγητού μέσα στην ημέρα!»

  5. Αρνητικές σκέψεις

    Σίγουρα μετά από χρόνια προσπάθεια για να χάσετε κιλά θα έχετε κουραστεί και σίγουρα αρνητικές σκέψεις κατακλύζουν το μυαλό σας. Και σίγουρα δεν μιλάτε στον εαυτό σας με τα καλύτερα λόγια. Γνωρίζετε όμως, και το τονίζουν, και οι περισσότεροι ψυχολόγοι και διαιτολόγοι, ότι αυτός δεν είναι ο σωστός τρόπος σκέψης. Πρέπει να αφήσετε πίσω σας τα αρνητικά σχόλια, τις αρνητικές σκέψεις! Ακόμα και το «δεν μπορώ ούτε βήμα να κάνω, πόσο μάλλον κοιλιακούς» σας επηρεάζει με λανθασμένο τρόπο. Σκεφτείτε λίγο πριν το πείτε: «Δεν θέλετε ή δεν μπορείτε;»

Δεν είμαι εδώ για να σας πω ότι η απώλεια βάρους είναι εύκολη και ότι τα δύσκολα πέρασαν. Όχι αυτό θα ήταν ψέμα και το ξέρετε πολύ καλά!

Αλλά αν κρατήσετε τα παραπάτω 5 tips στο μυαλό σας σίγουρα τα πράγματα θα γίνουν ευκολότερα και δεν θα χρειαστεί να τα κάνετε όλα από την αρχή!

Διατροφολόγοι και γυμναστές ορκίζονται σε αυτά και πώς να μην το κάνουν άλλωστε, αφού είναι ακριβή και ξεκάθαρα!

Φτάσατε μέχρι εδώ μην τα παρατήσετε τώρα!

Μια (χιουμοριστική) λίστα με 17 δίαιτες – Διαλέξτε αυτή που σας ταιριάζει

Μήπως το παρακάνατε με τη δίαιτα; Σημάδια που δείχνουν ότι έχετε ξεπεράσει το όριο!

Πώς διατηρείται η Ζιζέλ σε φόρμα; Το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί το διάσημο μοντέλο!

Γράψτε το σχόλιό σας.
* Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας με ελληνικούς χαρακτήρες, πεζά (μικρά γράμματα).